Державна підсумкова атестація з іноземних мов, відповідно до
наказу МОН України від 16.09 2015 р. No940 «Про проведення державної
підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у
2015/2016 навчальному році» та внесених до нього змін, була проведена 20 травня за єдиними
завданнями. Завдання для державної підсумкової атестації з іноземних мов на
2015/2016 навчального року підготовлені експертною групою та міжнародними
організаціями з урахуванням особливостей національного навчально-методичного
забезпечення та зорієнтовані на рівні Загальноєвропейських рекомендацій з
мовної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної освіти та
відповідно до чинних навчальних Програм з іноземних мов для загальноосвітніх
навчальних закладів (рівень В1) та загальноосвітніх навчальних закладів з
поглибленим вивченням іноземних мов (рівень В2).
Міністерством
освіти підготовлено методичні рекомендації щодо формату, критеріїв оцінювання
та зразки тестів Державної підсумкової атестації з іноземних мов.
Учні отримали
тестові зошити з бланками відповіді для проведення державної підсумкової
атестації з іноземних мов. Зміст і формат ДПА враховує головну мету
навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах — формування в
учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння,
сформовані на основі мовних завдань і навичок. Зміст тестових завдань будується
на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає
сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній
програмі. Об’єктами контролю визначаються читання і письмо як види мовленнєвої
діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації
через використання мови.